TOP

Natasja Froger nieuw gezicht van jarig Didi

Natasja Froger is het gezicht van de speciale verjaardagscollectie die modeketen Didi in het kader van haar 30-jarig bestaan heeft ontwikkeld.

Modeketen Didi bestaat 30 jaar en in het kader van dit jubileum steunt Didi dit jaar, samen met Natasja Froger, Stichting Heppie. De speciale Heppie Birthday Collection bestaat uit zestien verschillende items. De collectie is van luxe kwaliteit en bevat diverse kunststukken zoals een jurk waar een paar honderd meter band op geborduurd is. Mode met een knipoog naar de jaren ’80, toen Didi werd opgericht.

De collectie bestaat uit jurken, tunieken, blouses, vestjes, leggings en singlets. Veel stijlen worden gekenmerkt door een overslag wat symbool staat voor de omarming van het goede doel. De verkoopprijzen variëren van € 17,95 tot € 219,95 waarvan 10% wordt gedoneerd aan Stichting Heppie. De verkoop start op donderdag 8 april in 116 Didi-winkels in Nederland en 17 Didi-winkels in België.

Stichting Heppie
Stichting Heppie zet zich in voor kinderen in de leeftijd van zes t/m vijftien jaar die niet kunnen genieten van een normale, onbezorgde kindertijd. Voor hen organiseert Heppie groepsvakanties, opvangweekenden en ouder-kindvakanties. Stichting Heppie werft fondsen voor het bouwen van een eigen accommodatie. Hotel Heppie wordt een veilige, helemaal op kinderen afgestemde omgeving, waar elk kind de aandacht en begeleiding krijgt die het verdient en vooral heerlijk kan spelen en ontspannen en zorgen kan vergeten.

In 2009 steunde Natasja Froger Stichting Heppie al eerder met hart en ziel met het RTL 4-programma ‘De Frogers: Helemaal Heppie’. Omdat de stichting nog steeds alle steun en aandacht kan gebruiken, heeft Froger ervoor gekozen nu samen met Didi dit doel te steunen.