TOP

Mybusinessmedia maakt online groeispurt

Mybusinessmedia, uitgever van onder meer Textilia, Bengels en Sportcult, heeft in korte tijd een bijzonder hoog online bereik gerealiseerd. In een jaar tijd behaalden alle titels samen ruim 1,7 miljoen pageviews en 350.000 unieke bezoekers per maand.

De rode draad van de producten van Mybusinessmedia is ondernemerschap, met de focus  op ‘Online First‘. Inmiddels heeft Mybusinessmedia maandelijks meer dan 1,7 miljoen pageviews en maar liefst 350.000 unieke bezoekers, met titels op het gebied van onder andere Fashion en Engineering. Verwacht wordt dat in juli de 2,0 miljoen pageviews worden bereikt. Grote generieke adverteerders als Ohra, Citroen, Dekatel en Nespresso weten dit MKB-podium al te vinden.

Nieuwe website
De nieuwe corporate website van Mybusinessmedia weerspiegelt de online strategie met onder andere met een helder overzicht van de multimediale communicatiemogelijkheden voor mediabureaus en adverteerders die zich richten op het MKB.

Ook in 2009 streeft Mybusinessmedia naar expansie van haar online bereik. Het bedrijf zal er in haar beleid voortdurend op gericht zijn om traditionele uitgeefconcepten te migreren naar online content en services. Geïntegreerde oplossingen en consultancy maken hier ook deel van uit.

MYbusinessmedia is in twee jaar uitgegroeid tot een multimediale uitgeverij die behoort tot de top 5 grootste vakbladuitgeverijen van Nederland, bleek uit onlangs gepubliceerd onderzoek van MediaFacts.