TOP

Modeplatform Miinto breidt uit met luxe modemerken

Het online modeplatform Miinto is gestart met een premium-sectie voor high end fashion met meer dan 200 merken.

Het webshopplatform Miinto, waar 200 boetieks bij zijn aangesloten, heeft haar site uitgebreid met een premium-sectei, waar je exclusievere merken kunt kopen als Vivienne Westwood, Liu Jo, Anecdote, Michael Kors, Emporio Armani, Hugo Boss en Denham, toe te voegen.

Op donderdag 20 oktober is de site van Miinto met de Premium-boetieks, plus een vernieuwde homepage en toegevoegde betaaloptie Afterpay live gegaan. 

Ook kinderkleding

Miinto heeft zowel vrouwen- als mannenkleding maar verkoopt nu met de toevoeging van de premium-boetieks ook kinderkledingmerken. “Met de geheel vernieuwde website biedt Miinto online winkelende consumenten een verbeterde online shopervaring met mooie producten en de beste merken”, vertelt Kooiman. “De exclusieve collectie zal dagelijks worden aangevuld, zodat de consument altijd shopt uit de nieuwste premium items”, meldt de webshop in het persbericht.

“We hebben enorm uitgekeken naar de mogelijkheid voor een premium-sectie en kijken er naar uit om dit in de toekomst nog verder uit te breiden”, zegt Kooiman. “We hebben inmiddels al een grote collectie van high-end merken opgebouwd, omdat we merken dat er online een groeiende vraag voor premium artikelen van zowel Nederlandse als Internationale merken.”