TOP

Modebeurs Body Look presenteert nieuw concept

De Duitse bodyfashionbeurs Body Look komt met een nieuw concept, dat hopelijk de teruglopende belangstelling voor de beurs zal opkrikken.

“Progressief, modern en gevoelig”,  zo beschrijft Body Look-directeur Kirstin Deutelmoser het nieuwe concept van de zomereditie (26-28 juli) op twnetwork.de. Nadat de wintereditie van Body Look afgelopen februari werd afgelast en de organisator Igedo Company aankondigde zich alleen nog op de zomeredities te willen focussen, was het dringend nodig de uitstraling van de beurs op te poetsen. De indeling van de hallen, het logo en de reclame-uitingen zijn allemaal onder handen genomen. Ook de segmenten zijn op de schop gegaan waarbij de focus vanaf nu ligt bij de segmenten Downtown, Boutigue Hotel, Playground en Candy Shop.

De volgende merken hebben zich alvast aangemeld: Bad Hersfelder Dessous (Chantal Thomass, Christian Lacroix, Gattina, Kenzo), Bruno Banani, Calvin Klein, Eva B. Bitzer/Fürstenberg, Lejaby, Olaf Benz/Manstore, Simone Pérèle, Susa und Rösch (Daniel Hechter, Féraud) en badmodespecialist Riedl-Gruppe (Sunflair, Sunmarin, Opera, Olympia), Maryan Beachwear (Maryan Mehlhorn, Lidea, Watercult) en Je Suis.