TOP

Lofff wil omzetimpuls met social media en tekenwedstrijd

Het meisjeslabel Lofff staat niet stil. Na de lancering van babymaatjes in de collectie voor winter 2011 wil Lofff nu de banden met de consument aanhalen.

De afgelopen jaren heeft Lofff zich bewust gefocust op productontwikkeling en uitbouw van het afzetgebied. “Inmiddels wordt het merk verkocht in 15 landen, en zit de collectie stevig en goed in elkaar”, vertelt directeur en designer Joanneke Raadsen. “Nu wordt het tijd om meer aandacht te besteden aan de steeds talrijkere Lofff-fans.”

Tekenwedstrijd
Lofff  is het ‘nieuwe tijdperk’ gestart met een tekenwedstrijd voor meisjes tussen 2 en 12 jaar. De tekenwedstrijd is 1 februari 2011 van start gegaan en loopt nog door tot juli 2011. Inmiddels zijn de eerste inzendingen binnen.

Iedere maand zijn er meer dan 50 prijzen te winnen en begin juli 2011 wordt de winnares van de hoofdprijs bekend gemaakt. Zij krijgt een volledig verzorgde reis naar Kenia voor het hele gezin aangeboden.

iLoveLoFff.com
De plannen van Lofff strekken verder dan alleen de wedstrijd. Om verder in contact te komen met de consument is Lofff verschillende nieuwe communicatiekanalen gestart. Naast de bestaande B2B site www.lofff.com, is er nu ook de consumentensite www.ilovelofff.com. Via deze site kan de klant klikken naar de Hyves-, Facebook- en Twitter accounts van iLoveLoFff.

Omzetimpuls
“De tekenwedstrijd zal een behoorlijke verkoopstimulans vormen voor de LoFff dealers in Nederland en België”, verwacht Joanneke Raadsen. “Om het echte Lofff zomergevoel te krijgen, moet je ons filmpje van de Africa-zomercollectie 2011 op Youtube eens bekijken. Geheid dat het lukt!”