TOP

Livera start webwinkel

Intres-bodyfashionformule Livera is een webwinkel gestart, waar vooralsnog de twee eigen labels en Dyanne verkrijgbaar zijn. Dat meldt Twinkle.com op de site.

Livera heeft 123 filialen die afgelopen zomer zijn overgegaan van soft naar hard franchise. De winkelondernemers participeren hierin voor 30 procent, terwijl Intres de overige aandelen in handen hield. De nieuwe bedrijfsstructuur maakte de weg vrij voor een centrale webwinkel en heeft een einde gemaakt aan enkele ‘eigen’ webwinkelinitiatieven van Livera-filiaalhouders.

Eigen labels
Op dit moment zijn alleen artikelen van de huismerken Livera en For Girlz en het label Dyanne online te koop. Dragt: “Onze eerste doelstelling is om de A-merken aan de webshop toe te voegen. Dan bieden we de klant ons totale winkelassortiment aan.”

Cross channel
De webwinkel is al geoptimaliseerd voor bezoek via tablets, maar moet dit nog voor smartphones. Ook is het voor de consument nog niet mogelijk de bestelling op te halen in de winkel. We streven ernaar om dit binnenkort wel mogelijk te maken”, zegt online marketeer Marçanne Dragt namens de keten. “We willen het on- en offlinekanaal zo veel mogelijk integreren, met als doel de Livera-klant optimaal te bedienen.”