TOP

Lancering Celebrationcard

Is een klant op zoek naar een passend cadeau, maar kan diegene niks vinden? De Celebrationcard biedt uitkomst. De wenskaart met cadeaubon die de klant thuis kan opwaarderen wordt tijdens de EasyFairs beurs officieel gelanceerd.

De modebranche kent natuurlijk al de Fashioncheque, maar als de klant geen tijd heeft om naar de winkel te rennen, biedt de Celebrationcard uitkomst. Deze cadeaukaart kan thuis opgewaardeerd worden.

Werking
De Celebrationcard is initiatief van communicatiespecialist Cyberghost. Mark Bongers van Cyberghost: “In onze wenskaartenassortiment vind je een zelf-oplaadbare cadeaukaart. Gevers kunnen naar onze website en de kaart voorzien van een saldo naar keuze. Hiervoor vult men het kaartnummer in, om aansluitend het ingevulde saldo met iDeal af te rekenen. Vervolgens is de Celebrationcard klaar om gegeven te worden.”

Aanmelden
Het accepteren van de kaart als betaalmiddel kost een bedrijf eenmalig de kosten die nodig zijn voor het accepteren van de kaart via het bestaande betaalautomaat (Banksys en CCV). “Dit gereed maken kost ongeveer tien euro. Een startpakket waarmee het bedrijf zelf Celebrationcards kan verkopen is beschikbaar vanaf 99 euro”, aldus Mark Bongers.

Lancering
Tijdens de beurs EasyFairs Retail Systems (13 en 14 oktober) wordt de zelf-oplaadbare cadeukaart officieel gelanceerd. Cyberghost gaat dan op zoek naar bedrijven die de kaart willen accepteren als betaalmiddel of willen aanbieden als wenskaart. Begin 2011 vindt de lancering voor de consument plaats.

Meer informatie: Celebrationcard.nl