TOP

Laimböck lanceert jonge lijn

Het handschoenenmerk Laimböck heeft een nieuwe lijn voor jongeren gelanceerd: L.M.B.K. Young by Laimböck. In de luxe materialen waar Laimböck om bekend staat, maar dan in een hippere, jongere uitvoering en voor een lagere prijs.
Waarom een jongere lijn? Celine van Nes, verantwoordelijk voor marketing en sales bij Laimböck: “Uit marktonderzoek onder de doelgroep bleek dat daar behoefte aan was. De handschoenen van de hoofdcollectie van Laimböck hebben een bepaald prijsniveau, vanaf €49,-.  Dat is te duur voor jongeren van ongeveer 18 tot 28 jaar. Terwijl ze wel modieuze handschoenen

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl