TOP

Kleertjes.com lanceert glossy

Kleertjes.com, de grootste online aanbieder van baby- en kinderkleding, lanceerde op 6 september 2012 het eigen glossy magazine 'Kleertjes'.

Kleertjes.com wil klanten inspireren en verrassen met de nieuwste collecties en brengt interviews, modetrends, winacties en aanbiedingen. De eerste editie staat in het teken van ‘Back to School’. Vaste items in het magazine zijn ‘Achter de schermen’ waarbij de lezer kennis maakt met een ontwerper achter één van de topmerken. ‘Kleertjes & Ik’, waarbij een trouwe klant vertelt over de relatie met ‘kleertjes’. En de Mama Shop voor zwangere vrouwen.

Apetrots’ is Claudia Willemsen, founding mother van www.kleertjes.com over de lancering: Het thema ‘Back to school’ lag voor de hand, volgens Willemsen. “Nu de scholen weer zijn begonnen, kunnen moeders wel weer wat inspiratie gebruiken om hun kinderen aan te kleden.”

Het magazine van 36 pagina’s wordt in een oplage van 325.000 exemplaren verspreid onder vaste klanten, maar ook huis-aan-huis bij gezinnen met kinderen in Nederland en als bijlage bij Mama Magazine. De glossy zal 2x per jaar verschijnen in een zomer – en wintereditie met daarnaast nog mogelijke specials.  Kleertjes.com heeft de glossy ook in een online versie beschikbaar. Artikelen in het magazine kunnen vandaaruit direct besteld worden.