TOP

Klaarstomen voor morgen in De Stoomhal

Het was een prachtige zonnige dag en het beloofde een stevige informatieve avond te worden. Softwear was er klaar voor. Wat begon als een service informatie avondje "De tips voor een webshop" speciaal voor klanten van Softwear, groeide uit tot een groot event. "De tips" waren blijkbaar gewild. Meer dan 110 retailers en wholesalers verzamelden zich in De Stoomhal.

Een rijksmonumentaal pakhuis, precies de juiste lokatie voor de informatie avond van Softwear in samenwerking met OneStopWebshop. De opkomst was enorm en de zaal stroomde vol met de best geklede mensen van Nederland.

 

Directeur Jeroen de Vries gaf een inleidende presentatie waarin feilloos werd aangetoond dat de online verkopen verder gaan groeien de komende jaren. Dit weet iedere retailer nu natuurlijk al wel maar hoe ga je dit oppakken? Waar moet je aan denken en wat maakt een webshop tot een succes? Wij bij Softwear zijn er al jaren klaar voor en weten waar wij het over hebben. Vanaf 2005 toen de eerste webshop door Softwear werd gebouwd tot de 50ste… toen werd het tijd voor de echte specialisten op dat gebied. Wij bij Softwear zijn van mening dat je specialistisch werk bij specialisten moet neerleggen. Iedere webshop is eenvoudig te koppelen met het Softwear systeem. Alle webshop functies worden geïntegreerd met het Softwear systeem: artikelbestand, voorraad, klantenbestand, kadobonnen verzilveren, etc…

 

Jeroen deed ook nog een voorspelling dat m-Commerce met de online trend wel eens een vogelvlucht zou kunnen nemen. U weet wel verkopen via de smartphone. De prognose is dat in de VS de omzet gaat groeien van 2 miljard naar 24 miljard. Misschien iets om eens heel goed over na te denken? Softwear is ook hier klaar voor.

 

Michel Willems van OneStopWebshop nam het woord vervolgens over voor een wervelende presentatie. Even in het kort een paar onderwerpen die aan bod kwamen:

  • Google
  • Facebook
  • Twitter
  • Hyves
  • Affiliate marketing  

Natuurlijk hadden de klanten van Softwear nog vragen en die werden na afloop uitgebreid beantwoord onder leiding van onze financiële directeur Marco Mantel. Het panel bestond uit Jeroen, Michel en een klant van Softwear Marc de Bot van http://www.koflo.nl. Deze laatste werd bestookt met allerlei praktijk vragen.

 

Naast specialist OneStopWebshop waren nog een aantal specialisten en partners van Softwear aanwezig: www.wickl.nl aanbieder van functionele communicatieoplossingen, www.mintmail.nl mailingmodule waarmee nieuwsbrieven op professionele wijze worden verstuurd en www.trample.nl winkelbeveiliging en klanten telsystemen.

 

De avond werd een daverend succes waar nog lang over zal worden nagepraat en waar wij van Softwear aan terugdenken met een hele grote glimlach. 

 

Softwear

De nr. 1 in  online automatisering voor Mode, Schoenen, Sport en Lingerie
Retail en Wholesale 

 

Voor meer informatie www.softwear.nl

Tel: 075-6407444 of mail naar info@softwear.nl