TOP

Kidsensation introduceert shop-in-shopconcept

Kidsensation, bekend van de kleurrijke kindermerken Kidorable, Bugzz en Kidid, introduceert een compleet shop-in-shopconcept.

Om winkeliers te ondersteunen bij een optimale presentatie van de Kidsensation-artikelen heeft Kidsensation een hele range van functionele presentatievormen ontwikkeld. Deze variëren van enkele displays tot 90 cm brede panelen waarmee snel en eenvoudig een corner gecreëerd kan worden. Er is zelfs een complete shop- in-shop leverbaar. Samen met de vrolijke verpakkingen moeten de nieuwe presentatievormen de producten beter zichtbaar maken in de winkel.

De collectie

Kidsensation wil kinderen en hun (groot-)ouders aanspreken met een fantasievolle collectie. Het bedrijf brengt de dierenwereld onder handbereik voor kinderen van 2-7 jaar. Kidid is het nieuwste merk bij Kidsensation. De collectie omvat zwemgoed, sandalen, joggingpakken, pyjama’s, reistrolleys, regenhoedjes en windjackjes met dierenprints. Voor een regenlijn met paraplu’s, rubber regenlaarzen en regenjacks kun je terecht bij Kidorable. Bugzz brengt een serie poncho’s, horloges en kliederschorten op de markt.