TOP

Junior Songfestivalwinnaar Ralf is nieuwe gezicht van No Tomatoes

Wie heeft er niet van onze Ralf genoten met zijn liedje Click Clack, waarmee hij vorig weekend de Nederlandse finale van het Junior Songfestival 2009 heeft gewonnen. Nu is bekend geworden dat Ralf het nieuwe gezicht van het hippe Nederlandse jeansmerk No Tomatoes is.

Maurice van Bussel van No Tomatoes vertelt: “Ralf zal de kleding van No Tomatoes dagelijks gaan dragen. Het is een vrolijke gast die zeker iets uitstraalt. Hij heeft al een hele schare meisjes achter zich aan op hyves.” De kleren zijn al overhandigd aan Ralf en op de foto hiernaast kun je zien wat het geworden is.

Win een kledingpakket
No Tomatoes is van plan het groots aan te pakken en heeft ook al fankaarten van Ralf laten drukken. Volgende week start de posteractie voor winkeliers die No Tomatoes verkopen.

De fans van Ralf kunnen een poster voor hun raam hangen. Deze is gratis af te halen bij de No Tomatoes winkelier. Als ze een e-mailadres achterlaten maken ze kans op een kledingpakket.

Kinderen voor Kinderen 30 jaar
No Tomatoes is niet alleen met Ralf in zee gegaan. Samen met het kleurrijke Nederlandse kinderkledingmerk Moodstreet is No Tomatoes ook kledingsponsor geworden van Kinderen voor Kinderen 30 jaar.

Laura’s ‘Verliefd’
Of Ralf straks ook tijdens de finale No Tomatoes zal dragen, zal afhangen van zijn stylist, Laten we hopen dat die ook fan is van No Tomatoes. En nog even dit: persoonlijk vonden we het Belgische liedje ‘Verliefd’ van Laura ook wel heel leuk klinken. We zijn benieuwd of haar liedje sterk genoeg is om onze Ralf met het liedje Click Clack naar de kroon te steken. Klik hier om het liedje ‘Verliefd’ van Laura te horen.