TOP

Joost Hoppenbrouwers van Hop Agenturen geeft verkooptraining weg

Voor komende Kleine Fabriek heeft Joost Hoppenbrouwers van Hop Agenturen iets leuks in petto: hij geeft een custom-made verkooptraining weg.

Hoppenbrouwers: “Veranderend aankoopgedrag van consumenten vraagt om ander verkoopgedrag van winkelpersoneel. Alleen daarmee kunnen retailers zicht echt onderscheiden van de concurrent. Vandaar dat ik onder retailers die mijn stand bezoeken een custom-made verkooptraining van BureauC3 verloot t.w.v. €1.200,-. Bij een bezoek aan de stands van Hop Agenturen (Antony Morato, Gaudi, Patricia Pepe), maak je kans op zo’n gratis training voor al uw personeelsleden.”

Bureau C3 verzorgde al eerder dergelijke trainingen voor Jeans Centre, Esprit, Garcia en diverse Deco-leden. In deze training worden handvatten en verkoopvaardigheden aangereikt die zorgen voor meerwaarde bij het verkopend personeel.