TOP

Jeans Centre geeft persoonlijk advies via app

Jeans Centre heeft een jeans app gelanceerd waarmee consumenten persoonlijk advies krijgen over welke jeans het best past bij hun figuur.

Gepersonaliseerd advies op het gebied van jeans, waar en wanneer klanten dat willen, dat wil Jeans Centre bereiken met de Jeans Advisor-mogelijkheid in de app. Door middel van een aantal vragen zoekt de digitale jeansadviseur uit welke fit het best bij een consument past. Het betreffende model kan direct via de app worden besteld.

Service en inspiratie

De Jeans Centre app moet ook de nodige service en inspiratie bieden. Zo krijgen klanten wekelijks mode-updates en is er de mogelijkheid tot het daadwerkelijk kopen van producten. Verder sparen kopers bij iedere aankoop voor korting.

Omnichannel strategie

De applicatie is een nieuwe stap in de omnichannel strategie van de keten. “We willen inspelen op de vernieuwde customer journey en het bereik vergroten”, geeft ceo Peter Berg aan. “In de winkels ligt de focus op service en jeansspecialisme, wat ook een belangrijk onderdeel is van de app. Service bieden we onder andere door persoonlijke content, daarnaast is een kassabon niet meer nodig doordat de aankopen direct op de app te zien zijn.”

De Jeans Centre app is sinds 1 december kosteloos te downloaden en is beschikbaar voor iOS en Android. 

Jeanscentre app 1

jeanscentre app 4

Jeanscentre app 2