Jaaroverzicht 2018: dit zijn de meest gelezen modetrends

Deze laatste weken van het jaar blikken we terug op 2018 met de best gelezen artikelen. Vandaag: de 6 best gelezen trendartikelen van 2018.

December is traditiegetrouw de maand om terug te blikken en lijstjes samen te stellen. We sluiten de laatste weken van 2018 af met de best gelezen artikelen van het jaar, op thema. Vandaag: de 6 best gelezen trendartikelen van 2018.

Modekleuren zomer 2019: styling- en combinatietips van Textilia’s trendwatchers

Wat worden volgend zomerseizoen de basiskleuren, en wat de accentkleuren? Bij de nieuwe kleurkaarten met modekleuren voor zomer 2019 die abonnees van Textilia hebben ontvangen bij editie 6, 2018, horen behalve een praktisch schema in het blad ook deze styling- en combinatietips van Textilia’s trendwatchers.

Lidewij Edelkoort: vrouwenmodetrends winter 2019-2020

Trendforecaster Lidewij Edelkoort liet zich voor het winterseizoen 2019-2020 inspireren door spirituele stromingen. “Alles is aan het verlangzamen. Deze invloeden zijn niet voor één seizoen, maar voor langere tijd.”

Zo vertaal je de nieuwste broekentrends naar je winkelvloer

De broeken voor zomer 2019 hebben het stuk voor stuk in zich om optimaal in de schijnwerpers te worden gezet. De merken Summum, Angels Jeanswear en Para Mi tippen de belangrijkste trends.

Sneak preview: vrouwenmodecollecties zomer 2019 (deel 1)

Wat brengen de vrouwenmodemerken voor voorjaar-zomer 2019? Textilia maakt een selectie uit de eerste beelden van de collecties voor volgende zomer en filtert de belangrijkste trends.

Dit zijn de schoenentrends voor vrouwen voor zomer 2019

De opmars van de sneaker zorgt er volgens trendwatcher Bea de Roo voor dat bij vrouwen ook de vraag naar comfortabele platte schoenen toeneemt, variërend van ballerina’s tot sandalen. Voor zomer 2019 zijn er naast zwart, wit, neutrale- en pasteltinten, veel opvallende, vrolijke kleuren.

Trenddag: Christine Boland over de zomertrends 2019

Trendforecaster Christine Boland inspireerde bezoekers van de Trenddag op maandag 14 mei 2018 in het Centraal Museum in Utrecht, met haar visie op de vrouwenmodetrends voor zomer 2019. “Focus op het verhaal achter een trend. Selecteer wat jou inspireert en maak je eigen verhaal.”