TOP

Intres lanceert bodyfashionplatform BodyFash.nl

Intres lanceerde vorige week een online modeplatform op het gebied van ondermode: Bodyfash.nl. Het is een samenwerking tussen leden en leveranciers die met acties meer consumenten naar de winkels willen trekken.

Net als andere segmenten staat de branche flink onder druk. Om weer meer traffic en omzet te genereren, lanceerde Intres het platform Bodyfash.nl. Danielle van Ee, commercieel manager Bodyfashion bij  Intres Retailsamenwerking, vertelt hierover: “We willen voor de leden zoveel mogelijk activiteiten ontwikkelen waarmee we consumenten naar de winkel kunnen trekken. Zo worden er met leveranciers acties op poten gezet die consumenten makkelijk via de site kunnen vinden.”

Deelnemers
Ondernemers die mee willen doen, moeten zich wel eerst aanmelden. Ze beschikken dan over een eigen webpagina waar ze een foto van de winkel, de gevoerde merken en acties  ze kunnen laten zien. Om de site extra onder de aandacht te brengen bij de consument,  krijgt de winkelier ook promotiemateriaal voor in de winkel.”

Op dit moment zijn er 21 winkels die meedoen. “Het zouden er 60 tot 80 kunnen worden. En mocht de fusie met Euretco doorgaan, dan komen er meer geschikte winkels bij.”

Over Intres
Intres telt 1.000 aangesloten ondernemers die 1.600 speciaalzaken, warenhuizen, fashionmalls en megastores in mode, wonen, sport en media exploiteren. De winkelformules zijn: Livera, Morgana, Intersport, Coach, Libris en Blz. De Intres-ondernemers vertegenwoordigen samen een omzet van 2 miljard euro.