TOP

Intersport opent 1e winkel met LED-verlichting

De nieuwste Intersport speciaalzaak in Eindhoven speelt in op de wensen van de sportieve 2.0 klant. De sportzaak is ingericht volgens het vernieuwde Intersport winkelconcept, heeft digitale instore communicatie en is daarnaast de eerste Intersport winkel met LED-verlichting.

Voor eigenaar Johan van den Broek is dit zijn 4e Intersport winkel in de regio Eindhoven. Naast een vestiging te Eindhoven op de Limburglaan (1800m2) heeft Van den Broek nog een vestiging in Veldhoven (700m2) en Valkenswaard (450m2). De nieuwste aanwinst aan de Vrijstraat 46 in Eindhoven is volgens het recent vernieuwde Intersport winkelconcept ingericht en biedt daardoor volgens de keten op productniveau alles wat de sporter zich wenst.

LED
“Voor de consument is alles in de winkel duidelijk vertaald in een herkenbare en vooral duidelijke plaatsing van o.a. de diverse sportcategorieën binnen de winkel”, zo laat Intersport weten via een persbericht. Ook zijn de formule kleurstellingen duidelijke geïntegreerd waarbij veel aandacht is geschonken aan de instore pricing- en signingmiddelen. Daarnaast is het de eerste Intersport winkel met LED-verlichting en geven extra ondersteunende blauwe verlichtingsbanen volgens Intersport een aparte dynamiek aan de winkelervaring.

Digitale communicatie
Sinds kort is Intersport in samenwerking met Qyn (dochter van KPN) gestart met de uitrol van Narrow Casting. Narrow Casting is beeldschermcommunicatie met de consument op basis van actuele content (informatie). De inhoud van deze informatie wordt centraal aangestuurd vanuit het hoofdkantoor van Intersport. In de nieuwe winkel in Eindhoven wordt er inmiddels met acht beeldschermen gecommuniceerd met de klant.