TOP

Inkoopcentrum Haus Paris start met kindermodedagen

Van vrijdag 24 juli tot en met zondag 26 juli staat het Duitse inkoopcentrum Haus Paris in Neuss/Düsseldorf helemaal in het teken van kindermode. Dan worden voor de eerste keer de kindermodedagen 'Step-by-Step' gehouden.

Het Haus Paris had te maken met een grote toeloop van nieuwe huurders in het kindermodesegment, ondanks de recessie. Alle kindermode-exposanten zijn overzichtelijk samen gebracht op de etages 3, 8 en 14 die voor dit doel totaal gerenoveerd zijn. Er zullen diverse thema’s binnen kindermode te zien. Onder het motto ‘Step-by-Step’ is er met voetstapjes een route uitgestippeld die het aanbod op de verschillende etages tot één geheel maken.

Een greep uit de 150 aanwezige merken tijdens ‘Step-by-Step’: Braez, American Outfitters, Chipie, Weekend a la mer, Paladium, Noa Noa, Replay, Miss Sixty, Energie, Murphy&Nye Ra-eR the Kids, Tomboy, Nolita Pocket, Lot&Binc, IKKS, New Man, Catimini, RiverWoods, R95th, Imps & Elfs, Galliano, Ed Hardy Kids, US Polo, Napapijri, Armani, Airforce, Eddie Pen, Converse, True Religion, Beets, 7 for all Mankind Maximo, Sevenoneseven, Kidscase, Barney Boots, By Gek, Red&Blu, No Tomatoes, Reset, Tre Pommes, Absorba, Garcia, Salty Dog, Eliane et Lena, O’Neill, Cakewalk, Jottum, Scotch&Soda, Hello Kitty en Manai.       

Op de website van Haus Paris wordt vanaf half juni steeds de meest actuele lijst van exposanten vermeld.