TOP

In de Mode beste crossmediale concept van het jaar

Het platform In de Mode heeft donderdagavond 22 oktober de prijs voor beste crossmediale concept van het jaar ontvangen. In de Mode ontving de prijs tijdens de Best of Customer Media uitreiking die plaatsvond bij MTV Networks in Amsterdam.

Best of Customer Media is de vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal hebben weten te onderscheiden.

In de Mode is een platform voor iedereen die werkzaam is in de moderetail. De website is een plek waar werkgevers en werknemers elkaar op een informele manier kunnen ontmoeten. Daarnaast wordt de website ondersteund door een digitaal magazine, dat vier keer per jaar verschijnt. Het platform is een crossmediaal initiatief van de commissie Modedetailhandel MKB van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel. In deze commissie zijn vertegenwoordigd: HBD, CBW-Mitex, FNV en CNV.

Met in totaal 98 inzendingen, 23 nominaties en 9 bekroningen was de organisatie van de Best of Customer Media awards zeer tevreden over het verloop van de uitreiking.