TOP

Hunkemöller lanceert Valentijnsapp & Private Collection

Als subtiele hints niet werken: de valentijnsapp van Hunkemöller.

Voor komend Valentijn introduceert lingerieketen Hunkemöller een Facebook app waarbij vrouwen hun favoriete valentijnscadeau in de vorm van een lingeriesetje kunnen kiezen. Na het maken van hun keuze worden partners door middel van targeted advertising benaderd, zodat ze precies weten welke lingerie ze uit de rekken van de lingerieketen moeten grissen. Het meest gekozen setje wordt het middelpunt van Hunkemöllers valentijnsetalages. Om meer aandacht voor de actie te vragen zijn vanaf eind januari Boomerangkaarten in de hoofdstad verspreid.

Private Collection

Samen met de app is de Private Collection, bestaand uit lingeriesets, slipdresses, stockings, handschoenen, nipple covers, kimono en een kanten oogmaskertje gelanceerd. Deze producten zijn off- en online verkrijgbaar in de maten 70B t/m D, 75B t/m D en 80B t/m D en small tot large. De prijzen variëren van €27,99 voor een beha tot €14,99 voor een slipje.

Meer informatie www.hunkemoller.nl