TOP

Hoppenbrouwers Agenturen breidt uit met nieuwe kinderlijn Antony Morato

Hoppenbrouwers Agenturen heeft zijn merkenportefeuille uitgebreid met de kinderlijn van Antony Morato. Het gaat hier om een nieuw initiatief van het Italiaanse mannenmodemerk Antony Morato.

Antony Morato streeft met de nieuwe kinderlijn naar een collectie met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een goede mark-up (2.7) voor de winkelier, zonder af te dingen op het modegehalte van de kleding.

De styling van de kleding voor jongens tussen 4 en 14 jaar is afgeleid van die van de mannenlijn. Het totaalplaatje omvat niet alleen kleding maar ook accessoires. Er wordt gestart met twee seizoenscollecties. Na een aanlooptijd van drie seizoenen komt daar een flashprogramma bij, waarmee halverwege het seizoen ‘fresh ideas’ ingekocht kunnen worden.

De volwassenencollectie van Antony Morato gaat vertegenwoordig worden door Deelight. meer info over de kinderlijn: Hop Agenturen