TOP

Goede ontvangst eerste editie Who’s Next Prêt à Porter

De eerste editie van de geïntegreerde beurs Who's Next Prêt à Porter in Parijs is succesvol verlopen.

Van 21-24 januari heeft de beurs Who’s Next Prêt à Porter een stijging van meer dan 30% in het het bezoekersaantal mogen noteren, meldt de organisatie. Of dit cijfer helemaal correct is valt te betwijfelen, aangezien de beurs voorheen uit twee aparte platformen (Who’s Next en Prêt a Porter) bestond en dus anders werd geteld. Bertrand Foâche, één van de beurseigenaren, was in elk geval ‘positief verrast’ over de opkomst.

Zenggi was één van de Nederlandse merken die de Franse beurs verkoos boven Modefabriek. Accountmanager Ben van Gaalen: “Helaas viel deze beurs tegelijkertijd met Modefabriek. Omdat we graag verder willen expanderen in het buitenland, is het voor ons logischer om hier te staan.”

In één van de vier Hallen van beurslocatie Porte de Versailles konden de bezoekers 2500 collecties bekijken. Het nieuwe mannenmodeplatform Mr. Brown toonde circa 300 herenmerken en ruim 900 accessoirefabrikanten lieten hun waren zien op Première Classe, The Cube en Mess Around.