TOP

Gaat de Ispo alle records breken?

Het duurt nog een kleine twee maanden voordat het zover is, maar nu al wijst alles erop dat Ispo 2011 de records gaat breken. De hallen zijn volledig volgeboekt en hiermee neemt de beurs een vloeroppervlak van ruim 100.000 vierkante meter in beslag.

Van 6 tot en met 9 februari is het weer zover, dan vindt alweer de 71ste editie plaats van de Ispo. De verwachtingen zijn veelbelovend. Het vloeroppervlak is bijna twaalf procent groter in vergelijking met een jaar geleden. Ook het aantal exposanten is groter dan ooit. Zo’n tweeduizend bedrijven hebben zich inmiddels aangemeld en daaronder zijn de grote namen uit verschillende segmenten. Een klein overzicht:

Outdoor: TNF, Jack Wolfskin, Mammut, Arc´teryx, Black Diamond, Bergans, Columbia, Fjällräven, Haglöfs, Lowa, Marmot, Meindl, Norrona, Patagonia, Salewa en Schöffel.

Ski: Atomic, Blizzard, Dynafit, Dynastar, Head, Elan, Fischer, K2, Marker, Nordica, Rossignol, Salomon, Tecnica en Völkl.

Boardsports: Burton, Armada, Chiemsee, DC, Nitro, Scott, Oakley, O’Neill, Vans en Volcom. Performance: Casall, Garmin, Kettler, Mizuno, Polar en Reebok

Sportstyle: Colmar, Falke, Halti, Luhta, Odlo, Skins, Spyder, Phenix en Ziener.

Ispovision: Bogner Fire + Ice, Kjus, Postcard, Peak Performance, Napapijri, Toni Sailer

Sport en Sportalm.

 

Randprogramma

Op Ispo 2011 is echter meer te beleven dan uitsluitend het bekijken van de nieuwste collecties van de sportmerken. Er is namelijk ook een informatief randprogramma en genoeg gelegenheid om te netwerken. Bezoekers kunnen er meer te weten komen over onderwerpen als ‘omzetverlies door eBay & co’ en ‘het professionele gebruik van Facebook en Twitter’. En last but not least wordt natuurlijk ook deze winter de ispo BrandNew Award uitgereikt, een bijzondere gelegenheid omdat het de twintigste keer is dat de beste nieuwkomer wordt gehuldigd. De winnaars en genomineerden zijn te vinden in hal C2.