TOP

Gaastra ontwerpt speciale collectie voor het Scheepvaartmuseum

Kledingmerk Gaastra heeft een speciale kledinglijn ontworpen voor de medewerkers van het Scheepvaartsmuseum.

Voor het 100-jarig bestaan van de maritieme collectie in het Scheepvaartsmuseum ontwerpt Gaastra een limited edition collectie. Dit heeft het kledingmerk bekendgemaakt in een persbericht. De collectie is speciaal ontworpen voor de medewerkers van het museum.

Sinds 2001 is het kledingmerk partner van het Scheepvaartmuseum en viert het 100-jarig bestaan van de maritieme collectie daarom met een speciale kledinglijn. “Door de geschiedenis van ons bedrijf en onze maritieme kernwaarden, vormt de collectie een authentiek onderdeel van de operationele business van het Scheepvaartsmuseum”, aldus Hein Barnhoorn, marketing directeur van Gaastra international sportswear.

De speciale collectie bevat de kleuren royal en navy blue. Volgens Gaastra zullen de medewerkers hierdoor zichtbare ambassadeurs zijn voor het merk en uitstralen dat Gaastra functionele en fashionable mode voor de zeilsport bekend heeft gemaakt.  

Over Gaastra

In 1897 richtte Douwe Gaastra zijn zeilmakerij op in Sneek. Hij wilde de beste zeilen ontwikkelingen en zich daarna ook focussen op zeilkleding. Inmiddels is Gaastra een gevestigd merk in de zeilwereld. 

GAASTRA_Sponsoring_HetScheepvaartmuseum_1

GAASTRA_Sponsoring_HetScheepvaartmuseum_2