TOP

Foto-impressie Textilia Mode Experience 2011

Textilia Mode Experience 2011 is maandagavond 7 november succesvol afgesloten met een borrel. Bekijk onderstaand de foto's voor een impressie van de inspirerende dag.

De vijfde editie van Textilia Mode Experience trok ruim 400 bezoekers. Hoofdredacteur Rosanne Loffeld is meer dan tevreden over de dag: “Het was een geweldige dag met veel waardevolle informatie voor alle mode ondernemers. De boodschap die deze dag meerdere keren bevestigd werd is dat de combinatie van een fysieke en online winkel een gouden formule is. Daarnaast is het als ondernemer echt een must om gebruik te maken van Twitter. Maar ook het blijven doen waar je altijd al sterk en goed in bent geweest is belangrijk.”

Ook Corry Siegers, uitgever van Textilia, vond het een bruisende en inspirerende dag. “Een schoenenleverancier vertelde tijdens de masterclass van Sabien Duetz dat de klanten het liefst komen op de dag dat ze een appeltaart bakt. Dit bewijst dat je met kleine en heel normale dingen kunt inspelen om de behoefte van de klant.” Siegers bevestigt de boodschap van hoofdredacteur Rosanne Loffeld: “Er kwam duidelijk naar voren dat de offline winkels online moeten gaan en dat de online winkels steeds meer offline activiteiten gaan ondernemen om hun gezicht te laten zien. Dit vormt een interessante cirkel.”

Houd de website van Textilia in de gaten voor de verslagen van de lezingen en sessies die tijdens TME 2011 gegeven zijn.