TOP

Floris van Bommel lanceert grote vrouwenschoenen-campagne

De vrouwencollectie van Floris van Bommel doet het al goed, maar het Nederlandse merk wil extra aandacht creëren voor de lijn. Daarom lanceert het label een grote campagne.

Floris van Bommel zet van februari tot en met april 2018 vier verschillende landelijke outdoor netwerken en Linda Magazine in om de vrouwenschoenencollectie extra onder de aandacht te brengen. De beelden zijn te zien op Interbest XL snelwegmasten, Exterion straat-abri’s, MMD tankstation- en wegrestaurant-abri’s en XXL banners op Eindhoven en Rotterdam airport. Naast twee advertenties in Linda, is de campagne dus ook te zien op 4.000 verschillende plekken buiten de deur. Dit maakt de campagne de grootste ooit van schoenfabriek Van Bommel.

Frisse start

De vrouwenschoenencollectie van Floris van Bommel is vijf seizoenen geleden volledig op de schop gegaan. Van designers tot verpakkingen en van marketing tot vertegenwoordiger. Daarnaast is het productienetwerk uitgebreid naar Spanje en Italië. “Dankzij een mooi netwerk van enthousiaste topretailers is het volume sinds de vernieuwde aanpak elk seizoen stevig gegroeid”, schrijft het label in een persbericht. “Deze positieve trend is achter de schermen aangegrepen om stevig door te werken aan de professionalisering van de damescollectie.”

Floris van Bommel vrouwenschoenen campagne2

Floris van Bommel vrouwenschoenen campagne