TOP

Fashioncheque nieuwe sponsor Amsterdam Fashion Week

Fashioncheque heeft woensdag 14 december een sponsorovereenkomst getekend met Amsterdam Fashion Week. Middels deze samenwerking willen beide organisaties een brug slaan tussen de consument en de mode-industrie. Om de consument ook daadwerkelijk bij het mode-evenement te betrekken is een beperkt aantal kaarten voor een modeshow van Monique Collignon voor verkoop beschikbaar gesteld.

Consument
Stephan Tieleman, directeur van fashioncheque is erg blij met de sponsordeal. “Fashioncheque wil de consument graag laten zien dat mode voor iedereen kan zijn,” vertelt hij. “We zijn blij dat we dit samen met Amsterdam Fashion Week nogmaals kunnen benadrukken. En we hopen de consument nog enthousiaster te maken door ze bij dit exclusieve mode-evenement te kunnen betrekken.”

Hans van der Linden, directeur van Amsterdam International Fashion week bevestigt wat de visie van Tieleman. “Wij zien een groeiende behoefte vanuit de consument om meer te worden betrokken bij de activiteiten van Amsterdam Fashion Week,” licht hij toe. “In fashioncheque hebben wij een partner gevonden met wie we een eerste vertaalslag naar de consument kunnen maken. Het vrijmaken van kaarten voor een modeshow luidt voor ons het startsein voor een veelbelovende samenwerking tussen fashioncheque en Amsterdam International Fashion Week.”

Kaarten voor AIFW
Vanaf 16 december is een beperkt aantal kaarten voor een modeshow tijdens Amsterdam International Fashion Week exclusief te koop bij Primera. De kaarten geven toegang tot een speciaal ingelaste show van Monique Collignon. Deze speciale show vindt plaats op zondag 29 januari om 18.30 uur op het Westergasterrein in Amsterdam. Na afloop van de show krijgen de fashioncheque-gasten toegang tot de officiële after party van de Amsterdam Fashion Week en iedere bezoeker maakt kans op één van de vijf fashioncheques ter waarde van 100 euro.

De officiële prijs voor een toegangskaartje is 60 euro. Deze is gelijk aan de toegangsprijs voor modeprofessionals. Voor twee kaartjes betaalt men 100 euro. Deze toegangskaarten zijn exclusief te koop in combinatie met één fashioncheque. De waarde van de fashioncheque kan door de consument zelf worden bepaald.