TOP

Euretco en Intres verlengen modebeurs Man&Zo

Euretco en Intres organiseerden van 31 januari tot en met 2 februari weer de gezamenlijke Man&Zo in Brandboxx Almere. Deze editie duurt de mannenmodeinkoopbeurs drie dagen in plaats van twee, zodat de exposanten en ondernemers alle tijd hebben om hun waar in te kopen.

Het is de tweede keer dat de retailorganisaties de handen ineen slaan voor deze mannenmodebeurs waar alleen leden toegang tot hebben. In totaal staan er 43 stands in het souterrain van Brandboxx Almere, waaronder 90 procent dezelfde labels als de vorige editie en 10 procent nieuwe waaronder Forvi met gerecycled wol en modeproducent Fashion Business Club met Humberto, Falabella, Seidensticker en Claudio Campione.

Ook Lii Talia presenteert er opnieuw de collectie. Het merk onderging onlangs een naamsverandering (voorheen Linea Italia) en breidde de collectie nette polo’s uit met colbert, shirts en jassen. Ook de Nederlandse kledingproducent Manderley presenteert op de beurs een nieuwe ‘branded’ private label lijn onder de naam Maria Fiorenzo met jassen, colberts en pantalons. Verder is er nieuws onder de horizon bij het merk Zilton dat een broekenlijn met smallere pijpen op de markt brengt. European Fashion Team presenteert op Man&Zo hun nieuwe telg Max ‘n Djune met een stoere collectie geruite shirts, gewatteerde jacks en colbertjasjes. Meer weten? Bekijk dan de  foto’s hiernaast.