TOP

Esprit start Big Bang campagne voor SOS Kinderdorpen

Esprit wil met de nieuwe Big Bang campagne en 3 miljoen trommelslagen door klanten overal ter wereld aandacht vragen voor het werk van SOS kinderdorpen.

Esprit werkt al langer samen met de hulporganisatie SOS Kinderdorpen. Nadat het merk eerder zes programma’s van SOS Kinderdorpen in de buurt van Delhi ondersteunde, viert ESPRIT nu de opening van het SOS kinderdorp in Alibaug (India).

De BIG BANG-campagne houdt in dat er een week lang allerlei festiviteiten zijn in de Esprit Stores. Van 5 tot en met 13 november 2010 kunnen klanten wereldwijd op de trommels in de winkels slaan. Zodoende hoopt Esprit het doel van 3 miljoen trommelslagen te bereiken. Als dit aantal wordt gehaald, zal ESPRIT een extra bedrag van 500.000 euro schenken aan SOS Kinderdorpen.

Hanna Verboom in Esprit Store in Amsterdam
Hanna Verboom zal op 13 november 2010 om 12:30 in de Esprit store aan het Amsterdamse Spui 10 uur aanwezig zijn om aandacht te vragen voor het project. Op de vraag naar haar betrokkenheid, zei Hanna het volgende: “Tijdens mijn jeugd in Kenia en Soedan heb ik kinderarmoede van dichtbij meegemaakt en dat is me altijd bijgebleven. Ik zal al het mogelijke doen om de Nederlanders aan te sporen hun BIG BANG te laten horen!

In de winkel aan het Spui zullen op 13 november ook beelden worden vertoond van de openingsceremonie van het SOS kinderdorp in Alibaug op 12 oktober 2010. In alle andere deelnemende winkels in Nederland kunnen klanten en fans van ESPRIT meedoen door een trommelstok te pakken, waarmee ze online via www.esprit.com/bigbang worden verbonden met een virtuele super drum.

Via de website zijn prijzen te winnen, van Esprit-waardebonnen tot gezinsvakanties naar een van de 11 Big Bang-steden, een wandeling over een gletsjer in Nieuw-Zeeland en een verblijf in een eco lodge in Australië.