TOP

Dyanne Beekman start samenwerking met Volendamse zangers

Nick Schilder, Simon Keizer, Dyanne Beekman en Jan Smit gaan vanaf 29 augustus samenwerken voor de website modeveiling.nl.

De samenwerking zal vooral bestaan uit promotionele activiteiten. De Volendammers zullen de website promoten via sociale media.

In december vorig jaar is modeveiling.nl door Frans ten Berge en Dyanne Beekman gelanceerd. ”Na een succesvolle pilot fase van een half jaar is modeveiling.nl nu nog verder uitgebreid met designmerken en verheug ik mij er enorm op om met een geweldig team modeveiling.nl verder vorm te geven’’, aldus Dyanne Beekman.

Een samenwerking tussen de Volendammers, Dyanne Beekman en Frans ten Berge vond al eerder plaats. ‘’Dyanne heeft mijn spijkerbroeken ontworpen voor een groot kledingconcern en met Frans heb ik veel succesvolle momenten gekend’’, aldus Jan Smit. ”Wij kennen Frans ook uit de tijd toen hij intensief samenwerkte met Jan’’, aldus Nick Schilder. ”Toen dit idee op tafel kwam waren we gelijk enthousiast’’, aldus Simon Keizer.

 

Over Modeveiling.nl

Op modeveiling.nl wordt winkelruimte beschikbaar gesteld voor ondernemers. De website biedt retailers, merken, agenten en fabrikanten een nieuw, landelijk verkoopkanaal dat flexibel kan worden ingezet. Via modeveiling.nl kan de ondernemer zijn omzet en omloopsnelheid verhogen. De goederen worden door de ondernemer zelf verstuurd of er wordt gebruikgemaakt van de fulfilment partner.

Via deze website kan iedereen via internet bieden op mode van bekende topmerken zoals Hugo Boss, Levi’s, Viktor & Rolf, Marc Jacobs en SuperTrash. Het aanbod bestaat uitsluitend uit nieuwe goederen die afkomstig zijn van retailers, merken en fabrikanten. 

Modeveiling.nl is een nieuw Business-to-Consumer verkoopkanaal voor de modebranche en de consument bepaalt zelf de prijs zoals ook op andere veilingsites het geval is. “In Europa is er nog geen landelijk verkoopkanaal dat retailers en merken in staat stelt topmerken aan te bieden volgens het veilingprincipe”, aldus Frans ten Berge.

In alle gevallen is de afzender modeveiling.nl en blijft de aanbieder anoniem. Volgens het veilingsprincipe kunnen consumenten geen producten terugsturen. Dit maakt het platform extra aantrekkelijk voor de ondernemers.