TOP

Dressesonly.nl wint Social Media Award 013

De jurkenwebshop Dresses Only won eerder deze week de Social Media Award 2012. Dresses Only ontving in total 44 procent van de stemmen.

Social Media Club 013 reikt de prijs jaarlijks uit aan ondernemers in Tilburg die social media goed inzetten voor hun bedrijf.

Dialoog
De eigenaressen van Dresses Only zijn de zussen Miriam en Jolanda Swaans. “Social media zijn erg belangrijk in onze shop. Via Facebook en Twitter communiceren we met onze klanten, fans en volgers. Maar ook andere kanalen zetten we in, zoals Instagram. We posten natuurlijk over onze nieuwe collecties, maar gaan ook in dialoog om erachter te komen wat onze bezoekers bezig houdt en hoe we vrouwen kunnen helpen met het oplossen van modedilemma’s.”

Criteria
Tijdens de verkiezing keek een zevenkoppige jury naar het bereik, de efficiency en de interactie met het publiek. Ook de aankleding van de ingezette social media en de onderlinge samenhang in communicatie werden meegenomen door de jury, die bestond uit social media-professionals uit Tilburg en omgeving. Op basis hiervan selecteerde de jury drie genomineerden. Dresses Only versloeg poppodium 013 en café Polly Maggoo.