TOP

Daily Paper wint marketingprijs


Daily Paper heeft op 12 juni de reclameprijs The Best Social Award ontvangen. Het streetwearmerk won in de categorie ‘best positive impact’.

Daily Paper krijgt de jaarlijkse The Best Social Award, omdat het laat zien een modemerk voor iedereen te zijn. ‘Dit tonen zij door een enorme hoeveelheid diversiteit te laten zien op hun sociale kanalen’, aldus de organisatie. Zo publiceerde het label eind vorig jaar in samenwerking met het Engelse FGUK magazine een editorial met diverse internationale muzes, waaronder een model in een rolstoel. 

 

Underdog

Daily Paper nam het in de categorie ‘best positive impact’ op tegen Hema, Albert Heijn, Calvé en Interpolis. ‘Winnen is duizend keer zoeter wanneer je de underdog bent’, laat Hussein Suleiman, een van de eigenaren van het label trots weten via Instagram. Andere winnaars zijn onder meer Bol.com (in de categorie Beste inhaker), de Rijksoverheid (Beste influencercampagne) en Sire (Beste campagne). In 2018 won jeansmerk Amsterdenim de prijs met een reclamevideo

 

Daily Paper inclusief 2

Daily Paper inclusief 1

Beelden van de ‘inclusieve’ editorial waarvoor Daily Paper samenwerkte met het Britse FGUK Magazine.