TOP

Confectielijn Mart Visser op Kleding.nl

Kleding.nl en Mart Visser zijn een exclusieve samenwerking aangegaan.

De kledingzoekmachine Kleding.nl zal dit jaar, exclusief online, de kledingstukken uit de confectielijn van Mart Visser promoten, dat meldt het bedrijf in een persbericht. Kleding.nl neemt items van MartVisser.nl in haar zoekmachine op.

Tot eind vorig jaar werkte Mart Visser samen met V&D. Nadat het warenhuis failliet ging besloot hij zijn plannen om zelfstandig online verder te gaan te versnellen. Hij zette een compleet nieuw bedrijf neer en op 15 maart ging de webshop MartVisser.nl live.

“Met mijn confectielijn heb ik de afgelopen 5 jaar laten zien dat ik mijn signatuur ook in betaalbare kleding terug kan laten komen”, aldus Mart Visser in een persbericht. “Kleding.nl bereikt online mijn belangrijkste doelgroep, namelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 45 jaar. Ik ben dan ook enorm blij met deze samenwerking.”

De exclusieve samenwerking tussen Kleding.nl en de couturier zorgt ervoor dat de collectie extra onder de aandacht komt. De kledingzoekmachine bereikt namelijk ruim één miljoen bezoekers per maand en heeft meer dan 100.000 gebruikers van haar Kleding.nl app. Mart Visser zal Kleding.nl ondersteunen met marketing- en PR activiteiten en zal daarnaast een actieve rol krijgen bij diverse evenementen die Kleding.nl het komende jaar organiseert.