TOP

Chasin’ lanceert eerste landelijke outdoor campagne

Chasin', het Arnhemse jeansmerk voor mannen, lanceert dit voorjaar zijn eerste landelijke outdoor campagne 'Lust for Jeans'. De campagne werd volledig in huis ontwikkeld.

“We willen laten zien dat we een jeansmerk zijn”, zegt product- en branddirector Lilian Vos in een persbericht. “Jeans is en blijft the heart of the matter, bij alles wat we doen”. De campagnebeelden zullen tijdens de voorjaarsvakantie in het hele land te zien zijn, op billboards, stationspreads en daarnaast ook in printadvertenties, online en in de¬†eigen winkels. Modefotograaf Joost Vandebrug schoot de campagne in Hongkong.

Het spijkerbroekenmerk werkt ook aan de positionering van het merk. Vos: “‘Lust for Jeans’ positioneer het merk in drie woorden¬†en spreekt de jeansminnende consument direct aan op zijn affiniteit met jeans. Dat gaat om veel meer dan een goeie broek. Jeans is rebellious, ruig en sexy, dat is de magie van jeans. Wij laten zien dat we zelf ook zo zijn. Van aficionado’s voor aficionado’s zou je kunnen zeggen”.