TOP

CF Agenturen presenteert Be a Diva en Blue Fish

Meedenken is het motto van Christina Fashion Agenturen. Het agentuur van Anita Makkinje presenteert voor dit zomerseizoen de nieuwe collectie van Blue Fish en het nieuwe merk Be a Diva. Beide labels zijn per direct leverbaar.

Christina Fashion Agenturen wil graag meedenken met de winkeliers. “Meedenken is het succes van Christina Fashion Agenturen“, aldus Anita Makkinje van het agentuur. “We willen voortdurend inspelen op de vraag. Op dit moment merken we dat de winkelier veel behoefte heeft aan een goede marge, leveringen op korte termijn en collecties die inspringen op het modebeeld van nu.”

Be a Diva
Nieuw in het pakket van Christina Fashion Agenturen is het label Be a Diva. Het Nederlands merk richt zich op hippe en stoere meiden van deze tijd. De collectie die per direct leverbaar is, bestaat uit colberts, skinny jeans, chino’s en tops met stoere prints. De kleuren voor dit seizoen zijn kobalt, pink, green, kaki en poederpastels. Bij winkelprijzen tussen €24.95 en €49.95 adviseert het label een calculatiefactor van 2.5.

Blue Fish
Na de introductie van Blue Fish afgelopen winter is nu per direct leverbaar de zomercollectie voor 2012. Blue Fish is een relaxed en eigentijds sweatlabel voor jongens en meisjes. De collectie bestaat uit comfortabele stoffen met een zachte touch. Voor deze zomer komt het label met mooie sets, T-shirts, shorts, hooded sweaters en singlets. De kleuren zijn kobalt, pink, wit en grijsmêlee. Bij de winkelverkoopprijzen vanaf €12,95 tot sets van €39,95 kan gerekend worden met een marge van 2.7 tot 3.0.

Samenwerking Tomzi Kids
Recent is Christina Fashion Agenturen een samenwerking aangegaan met Esther Bruggeman van het kindermodeagentuur Tomzi Kids. “Door het succes van Blue Fish hadden we handjes tekort”, aldus Makkinje.

Christina Fashion Agenturen vertegenwoordigt naast Blue Fish en het nieuwe Be a Diva de Italiaanse labels Fred Mello en Ruba Cuori.