TOP

Cavallaro Napoli werkt samen met Mediamarkt in ludieke actie

Het Nederlandse modelabel Cavallaro Napoli gaat in samenwerking met de Mediamarkt tijdens een ludieke 'Gekkenhuis'-actie maatpakken aanbieden. "We moesten ons wel even achter de oren krabben."

Tijdens de ‘Gekkenhuis’-dagen van de Mediamarkt worden er branchevreemde producten verkocht die je normaliter nooit bij deze retailketen zou verwachten: Formule 1-arrangementen, vliegtickets en dit jaar dus ook een maatpak van Cavallaro Napoli.

Voucher

“Toen Mediamarkt bij ons kwam met dit voorstel, moesten wij ons wel even achter de oren krabben,” vertelt Marcel Jansma, sales director van Cavallaro Napoli. “Maar uiteindelijk vonden we het zo’n originele, ludieke actie dat we ‘ja’ hebben gezegd. Het is natuurlijk een goede manier om onze naamsbekendheid te vergroten. En wat is er nou ludieker dan de Mediamarkt-man, doorgaans slechts gekleed in pyjama en ochtendjas, voor eenmaal om te turnen in een modieuze, goedgeklede man in maatpak?” ”

Klanten kunnen tijdens de Gekkenhuis-dagen, die van donderdag 26 oktober tot en met zondag 30 oktober duren, voor 399 euro een voucher kopen in de Mediamarkt. Met de voucher kunnen ze vervolgens op afspraak langsgaan bij een van de Cavallaro Napoli-winkels om zich een maatpak aan te laten meten.