TOP

Bussel Kids Fashion Twello opent winkelconcept voor teens

Eigenaar Ton van Bussel heeft zijn winkel compleet vernieuwd om kinderen tussen 6 en 16 jaar nog beter te bedienen. Zo is er op 4 april aanstaande een speciale meidenavond.

Voor zijn nieuwe winkel raadpleegde eigenaar Ton van Bussel een groep kinderen. Over merken hadden deze een duidelijke voorkeur met veel jeansgerelateerde merken als Cars, Vingino, Retour, Edc, Protest en Tommy Hilfiger. Ook het hippe Hound is bij Bussel te koop. Verder verschilden jongens en meiden sterk. Make-up en bijouterieën in het assortiment bleek een duidelijke wens van de meiden, terwijl jongens juist liever een grote keus in merkschoenen zagen.

In de winkel is er dan ook een duidelijke scheiding aangebracht tussen jongens en meisjes. De toonbank en de stamtafel dienen als een ontmoetingsplek op de grens van de twee belevingswerelden. Van Bussel is van plan om regelmatig met de ‘BUSSEL Raad van Aandacht’ om de tafel te gaan zitten.

Bussel Ladies night

Op zaterdag 4 april 2009 is er een speciale meidenavond: een mode-inspiratiefeest van 19.00 – ± 21.30 uur met visagistes, stylistes, een nagelstudio, haarmode, heerlijke hapjes en een coctailbar voor meiden en hun moeders.  

Bussel heeft altijd wat onverwachts in petto. Kinderen lopen de kans om uitgekozen te worden voor een fotoshoot door een professionele modefotograaf voor de folder. Bovendien kunnen ze meedenken over de nieuwe collecties. Want de nieuwe Bussel Kids Fashion is helemaal van en voor kinderen. Als de website online gaat kunnen kinderen zelf in de gaten houden wat en wanneer er weer leuke activiteiten zijn. Ook ouders kunnen aangeven of ze op de hoogte gehouden willen worden.

Bron: Voorster Nieuws