TOP

Brunotti brengt Instagram naar de winkelvloer

Brunotti start een winactie waarbij het sociale medium Instagram een grote rol speelt in de winkel.

Het sportmerk ontwikkelde stickers die door winkeleigenaren op de spiegels in de pashokjes kunnen worden geplakt. Klanten worden uitgedaagd een foto te maken van zichzelf in het Brunotti-item dat ze aan het passen zijn.

Winnen
De gemaakte foto dient vervolgens te worden geplaatst op Instagram, een mobiele applicatie waar je foto’s kan uploaden. Als consumenten zichzelf fotograferen in de spiegel en deze op Instagram zetten samen met de hashtag #brunottistyle, kunnen zij prijzen winnen waaronder 150 euro aan shoptegoed bij Brunotti.

Meedoen
Het merk kiest de winnaars uit in januari 2014. Brunotti houdt de communicatie met klanten en winnaars die betrokken zijn bij deze actie in eigen hand. Winkeleigenaren die de actie willen ondersteunen, kunnen een sticker aanvragen via het e-mailadres marketing@brunotti.com. Deze mag de retailer tot en met januari op de spiegel laten zitten. De stickers laten zich volgens Brunotti weer makkelijk van de spiegels verwijderen.