TOP

Billboardvlag nieuw concept buitenreclame

Geen struikelende voetgangers meer met de billboardvlag. Dat belooft de fabrikant van het nieuwe buitenreclamemedium dat vanaf februari 2009 op de markt is.

De billboardvlag is een transparante pvc-hoes waarin ruggelings twee reclameposters op A-0 of A1 formaat passen. In het driehoekige bovendeel van de pvc-vlag kan vervolgens het eigen logo gestoken worden. De hoes met vlaggestok en al gaat vervolgens aan de gevel, waar hij door de speciale vorm glad hangt en goed zichtbaar is.

De bedenker Edwin van der Heide van het gepatenteerde reclamemiddel heeft de detaillist en de horeca op het oog als afzetmarkt. Ook ziet hij wel kansen liggen voor leveranciers. Zij kunnen namelijk gemakkelijk hun campagne tot in de winkel ondersteunen met deze vlaggen, stelt hij zich voor, simpelweg door er regelmatig het juiste pos-materiaal voor aan te leveren. De vlag is gelukkig waterdicht, dus alleen stormachtig weer in de winkelstraten kan het zicht op het nieuwe reclamemedium nog belemmeren.

Lijkt dit product u wat, of helemaal niets? Laat het ons weten via onderstaand reactieblokje.