TOP

Bijenkorf voegt nieuwe luxe mannenmodemerken toe

De Bijenkorf breidt zijn 'premium luxury'-assortiment steeds verder uit. Zo komt er een vernieuwde mannenmode-afdeling met een aantal nieuwe luxemerken.

Het Amsterdamse filiaal van de Bijenkorf opent in augustus en september op de eerste etage een vernieuwde herenafdeling. Deze zal 500m2 groot zijn en zich in de lichthal bevinden. De nieuwe afdeling krijgt een eigentijdse uitstraling dankzij het gebruik van eikenhout, natuurlijk steen en groen marmer.

Nieuwe mannenmodemerken 

Verder zullen de volgende merken toegevoegd worden aan het herenmode-assortiment: 

  • Givenchy
  • Balenciaga
  • Dsquared
  • Phillip Plein
  • Neil Barrett

Shop-in-shop-concepten

Ook komt er op de eerste verdieping een schoenenafdeling – eveneens 500m2 groot – voor mannen. Daar zullen herenschoenen van nieuwe merken als Balenciaga en Lanvin te koop zijn. Daarnaast worden op diezelfde etage shop-in-shop-concepten van Gucci en Tod’s – de eerste in Benelux – geopend. 

De Bijenkorf pakt behalve de herenmode-afdeling ook andere onderdelen van het warenhuis aan. Al met al zal de verbouwing en uitbreiding van het luxe assortiment zorgen voor een totaal winkeloppervlak van 7000m2. Daarmee beoogt de Bijenkorf de grootste ‘luxury shopping beleving’ van de Benelux te worden.