TOP

Beachlife onthult nieuwe huisstijl en zomercollectie

Badmodemerk Beachlife presenteerde afgelopen zaterdag 5 juni haar nieuwe huisstijl en zomercollectie van 2011 op Strand Zuid in Amsterdam.

Grote industriĆ«le banners met collectiefoto’s en de bijna vier meter hoge vlaggen met het nieuwe logo waren niet te missen. Dat Beachlife een nieuwe weg is ingeslagen onder leiding van directeur Rien Dekkers werd afgelopen weekend duidelijk. Het lounge terras van Strand Zuid was helemaal in de nieuwe huisstijl van Beachlife aangekleed. Vanaf loungebedden en onder het genot van puntzakken friet kregen gasten de nieuwe Beachlife-collectie te zien.

Doelgericht

Het badmodemerk Beachlife behoort al een aantal jaren niet meer in de top 3 onder de badkledingmerken. Rien Dekkers heeft sinds zijn aanstelling in december 2009 alles over een andere boeg gegooid. Zijn doel: Beachlife weer aan de top te brengen. In zijn toespraak gaf Rien aan dat Beachlife duidelijk weer zal teruggaan naar de doelgroep uit de periode dat het merk zijn hoogtij had in de Nederlandse markt. Het merk zal zich gaan richten op de eigenwijze, modische, energieke, stoere, zelfverzekerde, vrouwelijke vrouw met een bohemian levensstijl. “Onze hele ontwikkeling van de collectie, fotoshoot, beursdeelname en marketingactiviteiten is en zal hier op gericht zijn. De nieuwe pay-off: ‘Patriots of the sun’ (de voorvechters van de zon), is ook gekozen vanuit die gedachte. Beachlife is meer dan alleen een badkledingmerk. Het gaat ook om de lifestyle en belevingswereld voor de zon en de zomer”, aldus Rien. Ambitieuze plannen voor over de grens heeft het merk ook. Beachlife gaat niet alleen zijn klanten werven op nationaal gebied, ook internationaal is het bedrijf bezig om geschikte agenten te vinden.