TOP

Bagoes Mode wint thuiswinkel award

Bagoes Mode, specialist in grote maten damesmode, ontving op 25 maart tijdens de Nationale Thuiswinkel Awards 2010 de publieksprijs voor beste webwinkel in de categorie Damesmode klein.

Tussen 17 januari en 1 maart konden consumenten stemmen op hun favoriete webwinkel en ook een jury beoordeelde de deelnemers. De uiteindelijke winnaar van de Thuiswinkel awards is gekozen op basis van de kwalitatieve beoordeling in combinatie met het aantal stemmen.

Eigenaar van Bagoes Mode, Kees Bot, vindt het een hele eer om door het publiek te worden gekozen als beste webwinkel. “We bedienen een kleine doelgroep van dames met een maatje meer die Bagoes waarderen om haar goede prijs-kwaliteit verhouding, het zeer uitgebreide aanbod in dameskleding en laarzen met wijde schacht. Bovendien kunnen de vrouwen tweewekelijks bij ons terecht voor nieuw aanbod”, aldus Bot in een persbericht.

Extra service
De combinatie van Bagoes winkels en de webwinkel biedt extra service. Bot: “De klanten kunnen hun bestelling ophalen en ruilen in de winkels. Wij werken ook met een spaarsysteem bij de aankoop. Twee keer per jaar krijgen de klanten hun gespaarde punten uitgereikt als waardebon. Deze waardebonnen en spaarpunten kunnen zowel in de webwinkel als in de winkels worden besteed.”

Internet
De eerste stappen op internet werden vijftien jaar geleden al gezet toen Bagoes nog een groothandel was en slechts een aantal artikelen op het web had geplaatst. “Dit was veel te vroeg. In 2003 stopte de groothandel en startte ik samen met mijn partner Tineke Folkers de grote maten winkels. Een paar jaar later kwam daar de webwinkel bij. De eerste jaren was het pionieren op het web. Maar we hebben toen wel de ervaring opgedaan die we nu nog gebruiken. En dat is nu beloond met deze award.”