TOP

Abacus wil USA veroveren

Ze hebben een grote naam op de Europese golfmarkt, maar in Amerika heeft bijna nog niemand van ze gehoord. Na tien succesvolle jaren op de Europese markt is het volgens het Zweedse golfmerk Abacus dan ook de hoogste tijd om de Amerikaanse markt te veroveren.

Met golf als inspiratiebron ontwerpt Abacus sport- en functionele-kleding. Sinds de geboorte van het merk is het elk jaar met maar liefst 25 procent gegroeid. In meer dan 20 landen is het merk momenteel verkrijgbaar waaronder Canada. Volgens Sven-Olof Karlsson, marketing director van Abacus, zijn ze bij Abacus met de hulp van de Canadese distributeuren klaar om de enorme Amerikaanse markt te veroveren.

De eerste aanzet in de Abacuskennismaking zal deze week plaatsvinden tijdens de Amerikaanse Solheim Cup, één van de grootste golfsportevenementen voor dames.  

Bij Abacus weten ze dat dit het perfecte podium is om Abacus groots te introduceren. De golfsterren van het Europese team zullen dan ook allemaal in dit sportieve merk de golfbanen betreden.