Street X Active

Margreet Anches

Redacteur Street X Active

Margreet Anches (1976) werkt sinds jaar en dag als vaste freelancer bij Textilia. De afgelopen jaren heeft ze voor de segmenten mannenmode, vrouwenmode en kindermode geschreven, sinds april 2015 is ze vooral actief als redacteur Street X Active. Margreet bezoekt de belangrijkste beurzen en mode-events, en produceert voor Textilia in print vier grote modespecials per jaar. Ze studeerde journalistiek in Utrecht. Margreet werkt verder voor onder andere Elsevier en kindermodevakblad Bengels.

Laatste nieuws

Supertrash Giftshop (3)

Unlimited Footwear Group verwerft Supertrash-merkrechten De investeerdersgroep die het failliete Supertrash in april 2018 overnam, heeft het merkrecht doorverkocht aan een deel van de aandeelhouders achter de Unlimited Footwear Group (UFG). Met het verkrijgen van de licentie komt voor het schoenenbedrijf een ‘langverwachte droom’ uit: een high-end vrouwenschoenenmerk.

Winkelbeeld Facade ZW CC0 Pixabay Rechtenvrij

Buining Fashion failliet, familiebedrijf Nomad verkocht en Guess-oprichter stapt op wegens aantijgingen Buining Fashion in Apeldoorn, met vier vestigingen en een historie van 95 jaar, is failliet. Verder: Het Nederlandse outdoormerk en familiebedrijf Nomad is verkocht, Paul Marciano, oprichter van Guess, stapt op wegens grensoverschrijdend gedrag, Unlimited Footwear Group stopt met de licentie voor Brunotti Footwear in en wat vinden Nederlanders van persoonlijk digitaal kledingadvies? Dat en meer in het nieuwsoverzicht van 14 juni.

Winkelstraat regen Den_Bosch

VVD wil ‘blurring’ in fysieke winkels toestaan Kamerlid Erik Ziengs van de VVD heeft een wetsvoorstel ingediend waarin hij vraagt om ‘blurring’ in de winkelstraten toe te staan. Dit betekent dat in een schoenenwinkel ook een drankje geschonken mag worden. Hij wil hiermee inspelen op de veranderende consumentenvraag.

Meer nieuws

Ondernemen

Seek credit Seek kopie

Street- en activewear op de zomerbeurzen: wie, wat én waar? Deel #1 Het nieuwe oriëntatie- en inkoopseizoen is al weer losgebarsten. Grote kans – gezien het aanbod van verschillende events – dat outdoor-, street-, activewear en urban mode opvallende aandachtstrekkers worden. De belangrijkste locaties, tips en nieuwtjes op een rij.

Meer artikelen