Zalando koppelt services ‘Zalon’ en ‘Zalando haalt op’

Amsterdam, 6 september 2017 09:59 | Tessa Bentvelsen

‘Zalando haalt op’ is nu ook beschikbaar voor klanten die gebruik maken van de personal shopping service ‘Zalon’.

Voor Nederlandse consumenten heeft Zalando de twee services ‘Zalon’ en ‘Zalando haalt op’ aan elkaar gekoppeld. Dit betekent dat klanten van de personal shoppingdienst Zalon niet meer hun retour naar een afgiftepunt of postkantoor hoeven te brengen, maar dat het op een aangegeven tijd en plaats wordt opgehaald door de bezorger. “Onze klanten omarmen onze innovatieve oplossingen, met inbegrip van onze retourservice ‘Zalando haalt op’”, laat Ken Fontijn, general manager van Zalando Benelux, in een persbericht weten. “Wij beschikken over de infrastructuur, dus waarom zouden we die niet integreren in andere ondernemingen onder de ‘Zalando-paraplu’? Hiermee kunnen wij hetzelfde niveau aan gebruiksgemak in al onze bedrijfstakken aanbieden.”

Dieter Meeuwssen, country manager bij Zalon België en Nederland, voegt eraan toe: “Zalon opereert onafhankelijk, wat ons een hoge mate aan autonomie biedt en ons in staat stelt vlug te reageren. Tezelfdertijd profiteren wij van de solide infrastructuur die Zalando heeft opgebouwd. Dit geldt voor het assortiment, maar ook voor de diensten.”

 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.