Kom naar Première Vision in Parijs van 17-19 september 2019

PARIJS, 3 september 2019 15:02 |

Twee keer per jaar, gedurende drie dagen, ontmoeten de 6 grote industrieën - die materialen en diensten leveren aan de wereldwijde mode-industrie, zoals garens, stoffen, leer, ontwerpen, accessoires en productie - en de creatieve merken elkaar op Première Vision Parijs. Hier helpt de industrie de modebranche om de nieuwe collecties voor te bereiden. Wat kun je deze editie verwachten? In ieder geval meer dan 2.050 exposanten -waaronder 230 nieuwkomers- van over de hele wereld . En meer!

“De mode-industrie zit in een periode van diepe omwenteling. Nieuwe consumentengewoonten zijn in opkomst, digitale en ecologische factoren beïnvloeden de sector, en ontwerpers moeten voortdurend nieuwe manieren vinden om tegemoet te komen aan de steeds veeleisende verwachtingen van hun klanten." Dat zegt Gilles Labordes, managing director van Première Vision.

"Deze paradigmaverschuiving is van invloed op alle spelers die betrokken zijn bij de creatieve modewereld, inclusief première Vision exposanten. Daarom structureren we het première Vision Parijs aanbod door zich aan te passen aan veranderingen in de markt. De volgende September editie is geen uitzondering op deze regel, en bezoekers ontdekken een uitgebreid gebied gewijd aan duurzame mode, met 50 exposanten die hun innovaties en best practices delen."

Premiere Vision 2019 Sep Premiere Vision Knitwear

"De september show zal ook de lancering van een nieuwe activiteitensector -accessoires en componenten- zien op de première Vision Marketplace. Dit webplatform ondersteunt online contacten tussen bezoekers en exposanten het hele jaar door, om te voldoen aan de nieuwe behoeften van kopers die geconfronteerd worden met een versneld tempo. De programmering van deze editie toont onze wens om de industrie te helpen de uitdagingen aan te gaan die zij ondervindt. Ik zie ernaar uit u in september te mogen verwelkomen om het beste te ontdekken dat vandaag wordt gedaan om de mode-industrie van morgen te bouwen”, aldus Gilles Labordes, managing director van Première Vision.

Première Vision Parijs staat in het teken van van marktveranderingen en het beter ondersteunen van de industrie

Twee keer per jaar, gedurende drie dagen, ontmoeten de 6 grote industrieën - die materialen en diensten leveren aan de wereldwijde mode-industrie, zoals garens, stoffen, leer, ontwerpen, accessoires en productie - en de creatieve merken elkaar op Première Vision Parijs om hen helpen  hun collecties voor te bereiden.

Premiere Vision 2019 Sep Yarns

De aankomende editie, van 17-19 september 2019 in het Parc des Expositions de Paris Nord Villepinte, zal de nieuwste ontwikkelingen in materialen en technieken presenteren voor het herfst-winter 2020-21 seizoen.

Een editie waar première Vision Paris zich actief in haar katalyserende rol voor de creatieve mode-industrie bevindt, met meer dan 2.050 exposanten -waaronder 230 nieuwkomers- van over de hele wereld presenteren hun nieuwste producten. Op de agenda: mode-informatie en de nieuwste inspiraties; een exclusief en ervaringsgericht programma; en versterkte strategische verbintenissen om tegemoet te komen aan de toekomstige uitdagingen en evoluties van de industrie.

Premiere Vision 2019 Sep Accessories

Een editie die gekenmerkt wordt door belangrijke wijzigingen

In het aanbod:

  • Naadloze verbindingen tussen de verschillende activiteitensectoren van de show, waardoor bezoekers vrij kunnen circuleren van de ene ruimte naar de andere.-een Spotlight op de leer sector en zijn dynamiek, met een reeks toegewijde conferenties en een focus op knowhow (met in het bijzonder een partnership met Les Compagnons du Devoir)-de overheersende invloed van sport op de mode belicht met een uitgebreide, transversale Sport & Tech route, en een dedicated forum.-een uitgebreid Smart Creation Area (voorheen de Smart Vierkant) met 30 nieuwe exposanten.
  • De terugkeer van Brazilië en de komst van nieuwe landen (Roemenië, Mexico) voor een steeds meer groeiende en creatieve première Vision ontwerpen bieden.

In verbintenissen:

  •  de eco-verantwoordelijkheid speelt een grotere rol bij première Vision Paris, met een slim creatie gebied dat nu meer dan 1, 200m ² beslaat en de presentatie van het rapport van een studie die samen met het Institut Français de la Mode wordt uitgevoerd (IFM).
  • De nadruk op creativiteit door middel van verschillende belangrijke hoogtepunten. 

In ervaringen:

  • conferenties zijn verplaatst naar het hart van de show, met 2 verschillende nieuwe ruimtes: het mode gesprekken gebied in hal 6 voor mode conferenties en de Innovation Talks Area in Hall 3. En verschillende Virtual Reality ervaringen om bezoekers onder te dompelen in het seizoen, waaronder de herfst winter 20-21 film geregisseerd door de Nederlandse videokunstenaar Bart Hess, evenals de virtuele ervaring van het Sport & Tech forum.

In digitale ontwikkelingen: 

  • De toevoeging van componenten en accessoires aan de première Vision Marketplace, de eerste verjaardag van de markt die in September 2018 werd gelanceerd. Deze biedt de mogelijkheid om de nieuwe B2B-Tool verder te bekijken. Deze zal de shows aanvullen en stelt bezoekers en exposanten in staat om hun discussies en zaken online verder te voeren.

 
MEER INFORMATIEPremière Vision

 


Premiere Vision 2019 Sep Layout_PV_AH2021_060319_PARIS_1

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.