Para Mi koppelt webshops van retailers aan eigen website

AMSTERDAM, 8 januari 2019 19:06 |

Gerelateerde berichten

Het Nederlandse merk Para Mi gaat de webshops van detaillisten koppelen aan de eigen website en het gaat meer gebruik maken van de mogelijkheden van automatisering en social media. “Veel klanten hebben hier al om gevraagd, maar nu gaat het echt beginnen.”

Sinds Nick Heessels afgelopen zomer bij Para Mi de leiding overnam van zijn vader, is er veel veranderd bij het Nederlandse broekenmerk. Het gaat vooral om veranderingen waar de detaillist baat bij heeft. Het is niet de bedoeling iets te wijzigen aan de pasvormen en collecties die de basis vormen van Para Mi. Er zijn ook geen plannen om een eigen webshop te openen.

Wél wil het merk de webshops van detaillisten gaan koppelen aan de eigen website en wordt er meer gebruikgemaakt van de mogelijkheden van automatisering en social media. Zo is er het afgelopen halfjaar een nieuw ERP-systeem getest dat de automatische afhandeling van logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen samenbrengt. Met hieraan gekoppeld een EDI-verbinding kunnen gegevens tussen Para Mi en de retailer eenvoudig en snel worden uitgewisseld.

Fast movers

“We hebben een grote noos-collectie en seizoensvoorraad die snel kunnen worden nageleverd. Hiermee kunnen we de fast movers bij de detaillist snel aanvullen. Nee verkopen is niet meer nodig”, zegt Nick Heessels. "Veel klanten hebben hier al om gevraagd, maar nu gaat het echt beginnen.

Social media

Daarnaast zet Para Mi in op online om de collectie onder de aandacht te brengen van de consument. Heessels:  “Door de inzet van social media als Facebook en Instagram moet het merk nog bekender worden bij de consument.”

Meer informatie

www.para-mi.com

T: 020-8110334

 


Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.