Terre Bleue wint Belgische modeprijs

AMSTERDAM, 16 oktober 2018 10:40 | Renate Zoutberg

Het Belgische mannenmodelabel Terre Bleue heeft tijdens de Belgian Fashion Awards de titel ‘Fashion Brand of the Year’ in de wacht gesleept.

Het Belgische merk Terre Bleue liet met de winst van de titel ‘Fashion Brand of the Year’ 19 andere kandidaten achter zich. Het label zegt erg trots te zijn, vooral omdat de stem van het Belgische publiek doorslaggevend is in deze verkiezing. De verkiezing wordt georganiseerd door creatief bureau Flanders DC, magazine Weekend Knack en mode- en designplatform MAD Brussels.

Ode

Dirk Perquy, CEO van Terre Bleue verklaart: “Deze award beschouwen we als een ode aan onze fans. Ik wil hen heel erg bedanken voor de steun. Wij zijn trots en dankbaar dat we hen iedere dag mogen inspireren met onze collecties.”

Modefabriek

Het mannen- en vrouwenlabel Terre Bleue bestaat sinds 2002 en opende zijn eerste boetiek in 2004. In Nederland is de mannencollectie van het merk tijdens de laatste editie van Modefabriek geïntroduceerd door Sjaak Gilsing Fashion. Terre Bleue is vanaf 2019 te koop bij 20 verkooppunten.

Conceptstores

In België heeft het merk 17 conceptstores en er zijn meer dan 250 multibrandstores die het label verkopen. Terre Bleue behoort tot het modehuis Duror dat in 1938 opgericht werd door de familie Perquy en dat wordt geleid door Dirk en Peter Perquy.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.