Strellson opent vernieuwde winkel in Haarlem

AMSTERDAM, 28 mei 2019 13:51 | Renate Zoutberg

Mannenmodemerk Strellson heeft de winkel in het centrum van Haarlem vernieuwd. Het merk wil dit concept ook verder uitbreiden naar andere steden.

Zowel het interieur als de buitenzijde van de Strellson-winkel in Haarlem heeft een restyling gekregen. Het interieur straalt de vernieuwde Strellson-stijl uit waarin de kleuren zwart, wit en licht grijs de boventoon voeren. Op termijn wil het merk met dit concept uitbreiden in omringende steden zoals bijvoorbeeld Alkmaar en Den Haag, staat in een persbericht.

Strellson Haarlem 3

Tijdloze modewinkels

Strellson heeft ook een eigen brandstore in Delft en is daarnaast bij meerdere retailers te koop waaronder Heeren van Nuland (Oss), van Tilburg Mode & Sport (Nistelrode) en De Bijenkorf. Het merk start met samenwerkingen met meer ‘tijdloze modewinkels’ als Cris in Utrecht. Hier plaatst Strellson zich naast merken als Dries Van Noten, Universal Works en Moma. De samenwerking met de franchisepartners en retailers is een logische stap als antwoord op de collectie, schrijft het merk in het persbericht. "Naast de groei van het merk, blijft ons hoofddoel vooral het optimaliseren met ondernemers die houden van dit superleuke vak”, zegt Mark Baten, director sales Netherlands van de Holy Fashion Group.

Strellson Haarlem 2

Edelmann

Strellson verwelkomt dit jaar een nieuw algemeen directeur: Marino Edelmann. Edelmann, voorheen werkzaam als hoofd sales en marketing bij Drykorn, zal deze taak vanaf herfst 2019 vervullen. Marco Tomasi blijft Creatief Directeur van Strellson.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.