Only for Men en Donkervoort brengen kledinglijn op de markt

amsterdam, 22 maart 2017 09:09 | Mehtap Gungormez

Only for Men is een samenwerking aangegaan met Donkervoort Automobielen. De mannenmodeketen brengt samen met het automerk een kledinglijn op de markt.

De zogeheten Donkervoort Wear-collectie door Only for Men wordt gekenmerkt door een casual-chique  stijl. De eerste collectie bestaat uit colberts, truien, overhemden en polo’s, ‘die de karakteristieke merkwaarden van beiden merken reflecteren’.

Kreukvrij

Zo bevat de collectie een speciale RS-polo die verwijst naar de splinternieuwe Donkervoort D8 GTO RS. Daarnaast zijn vanaf mei een aantal ‘Donkervoort Icons’ in de collectie opgenomen, zoals een lichtgewicht en kreukvrij colbert.

“We zijn twee spraakmakende familiebedrijven die onze krachten bundelen. Het afgelopen jaar hebben in nauwe samenwerking met Donkervoort deze collectie ontworpen,” zegt Arthur Feenstra, mede-eigenaar van Only for Men. “We zijn dan ook trots om de Donkervoort Wear te onthullen en dat we met dit unieke automerk mogen samenwerken. De combinatie mannen en auto’s: dat moet een succes worden.”

De Donkervoort Wear-collectie is vanaf maart 2017 verkrijgbaar bij Only for Men en in de shops van Donkervoort Automobielen. Daarnaast is het merk in de toekomst ook verkrijgbaar voor wholesale (via Atrium House of Brands).

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.